دانلود انیمیشن جنگ ستارگان Star Wars The Clone Wars 2008 – 2013

 

Star Wars The Clone Wars 720p  2008-2013

| قسمت های ۱ الی ۲۰ فصل پنجم اضافه شد |

 

Star,Wars.The.Clone.Wars.Cover دانلود انيميشن جنگ ستارگان Star Wars The Clone Wars 2008   2013

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان: جنگ های کلون

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: جنگ‌های ستاره‌ای (به انگلیسی: Star Wars)، یا چنان که مشهور شده‌است جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است. «جنگ ستارگان» پرفروش ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعاً چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد. پس از موفقیت های سری قدیمی این مجموعه، شبکه Cartoon Network از سال ۲۰۰۸ داستان جنگ ستارگان را ادامه داد که تا به حال پنج فصل آن پخش شده و ششمین فصل نیز در حال پخش است.  فصل های ۱ و ۲ را مدت های پیش آماده شده بود و هم اکنون فصل های ۳، ۴ و ۵ در این پست اضافه شده است.

 


موضوعات مرتبط: انمیشن های جدید ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:دانلود انیمیشن جنگ ستارگان Star Wars The Clone Wars 2008 – 2013, | 13:16 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |

دانلود بازی Watch Dogs برای PC

 

 Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

Watch Dogs PC -RELOADED

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

 

dvd دانلود بازی Watch Dogs برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در شش DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۱۶۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Watch Dogs برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.


موضوعات مرتبط: دنیای بازی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:دانلود بازی Watch Dogs برای PC, | 13:13 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |

دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs

 

 بازی فوق العاده زیبا و محبوب Watch Dogs که گیمرهای زیادی را در سرتاسر دنیا جذب خود کرده بود سرانجام امروز در سرتاسر دنیا پخش رسمی گردید. این بازی نظرهای بسیاری از منتقدین را جذب کرده و بیش از ۹۰جایزه بازی های رایانه ای را نامزد شده است. هم اکنون، موسیقی متن این بازی که با نام هنری Brian Reitzell به ثبت رسیده است و دارای ۱۳ترک می باشد، به طور رسمی توسط کمپانی یوبی سافت ریلیز شده است. در ادامه مطلب می توانید موسیقی متن این بازی بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Watch Dogs Soundtrack cover دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs


موضوعات مرتبط: دنیای بازی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:دانلود موسیقی متن بازی Watch Dogs, | 13:10 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |

 

دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PS3

 

داستان بازی اتفاقات پس از مرگ  رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند. از آن جا که رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد (رونان تنها اطلاعی از چگونگی مرگ خود را ندارد، و بقیه ی خاطرات خود را به یاد دارد) باید از تجربه های کاراگاهی اش استفاده کند. استنباط تنها راه حل اوکانر است و او باید قدم به قدم برای حل سوال هایش استنباط کند و صحنه ها را دوباره بازسازی کند. داستان بازی پیچیدگی ها خاص خود را داراست و این موضوع و تلاش اوکانر برای یافتن پاسخ هایش باعث می شود که با یکی از غنی ترین داستان های بازی های ویدیویی روبرو باشیم. در نگاه اول داستان بازی کمی کلیشه ای به نظر می رسد اما TLoU نشان داد که از یک داستان کلیشه ای هم می توان داستان غنی ساخت و احتمالا این موضوع در مورد M:SS نیز صدق می کند.

Murdered Soul Suspect PS3-DUPLEX

 

Murdered Soul Suspect ps3 cover small دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PS3


موضوعات مرتبط: دنیای بازی ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:دانلود بازی Murdered Soul Suspect برای PS3, | 13:1 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |

آموزش رفع مشکل نمایش فیلم با زیرنویس فارسی در KMPlayer

شاید برایتان پیش آمده باشد که در هنگام نمایش فیلمی با زیرنویس فارسی ، زیرنویس فیلم بجای زبان شیرین

فارسی به شکلی درهم و برهم و عجیب غریب برایتان به نمایش در آید

مثل تصویر زیر :

 


.

 

در اینجا یکی از راههای رفع این مشکل که اغلب تا ۹۰% کارساز است را آماده کرده ایم …

 

برای رفع این مشکل بر روی صفحه اصلی نرم افزار KMPlayer کلیک راست کرده و از منوی Options وارد

قسمت Preferences شوید .

 

 

در پنجره تنظیمات KMPlayer در قسمت سمت چپ میانه صفحه ، منوی Subtitle Processing را یافته و

بروی آن کلیک نمایئد تا زیرمنوهای آن نمایان شود و بر روی زیر منوی Font Styleکلیک نمائید .

در قسمت مربوط به تنظیمات Font Style درسمت راست ، مقدار عبارت “CharSet” را تغییر داده و بر روی

Arabicقرار دهید .

۴٫ بر روی Close کلیک کرده و سپس ، فیلم و زیرنویس مورد نظر خود را پخش نمائید و خواهید دید که مشکل

شما رفع شده است .

 

 

 

 

رفع مشکل نمایش زیر نویس فارسی در ویندوز Vista و Seven

 

برای اینکار ابتدا به Control Panelبروید .

 

- آیکون Region and Language رو پیدا کنید و اونو باز کنید

.

- پنجره تنظیمات منطقه و زبان سیستم باز میشه . روی تب Administrative کلیک کنید .

 

-  در این تب ، روی دکمه ی Change system locale کلیک کنید .

 

- در پنجره ی باز شده  گزینه ی Persian رو انتخاب کنید و Ok کنید .

 

 

احتمالا ویندوز پیامی میده که باید ریستارت کنید . اینکار رو انجام بدید .

موفق باشید .


موضوعات مرتبط: نرم افزار ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:آموزش رفع مشکل نمایش فیلم با زیرنویس فارسی در KMPlayer, | 1:15 | نویسنده : امیر حسین یوسفی |